Open

Je website is altijd open. Laat je website voor je werken.

Hulp

Je vertrouwt je website. Wat hulp is altijd welkom.

Persoonlijk

Jouw persoonlijke website. Ik kan je hierbij helpen.

Welke zes kwaliteiten moet een website hebben?

Elke website heeft een doel. Dat kan van alles zijn maar om dat doel te bereiken moet een website zes kwaliteiten hebben. Het doel van de website bepaalt hoe de mix en sterkte van de kwaliteiten zal zijn. Ontbreekt één van de zes of is de mix niet goed dan zal de website niet goed worden bezocht en zullen bezoekers afhaken om hoogstwaarschijnlijk nooit meer terug te keren. Heeft je website de zes kwaliteiten wèl en in de goede verhouding dan kun je een duurzame band opbouwen met je bezoekers.

Hier voel ik me thuis

Al bij de eerste oogopslag moet de bezoeker een 'klik' hebben met je website nog voordat er ergens op wordt geklikt. Een website moet bij de bezoeker passen, er vriendelijk en fris uitzien, uitnodigend zijn. De bezoeker moet vermoeden dat er iets te vinden is, dat er iets te halen valt.

Dat wil je niet missen!

Je website heeft iets speciaals. Hier komt Joomla goed van pas. Anders dan met andere systemen zoals Wordpress en Wix, is het vrij eenvoudig om van jouw website iets speciaals te maken. Het moet in één oogopslag duidelijk zijn dat op jouw website zijn dingen te vinden die alleen hier te vinden zijn.

Dit zit goed in elkaar...  

Bezoekers van een website willen kwaliteit zien Een website moet overtuigen door autoriteit en expertise uit te stralen. Dat kan alleen als een sterke inhoud overeen komt met een strakke vorm. Inhoud wordt pas geloofwaardig als die mooi is vormgegeven.

Wie ging mij voor?

De bezoeker zoek steun voor zijn meningen en gevoelens bij anderen. Sociaal bewijs, heet dat. Een mooi woord voor kuddegedrag. Er wordt haast geen hotelkamer meer geboekt zonder dat er wordt gekeken hoe anderen het hotel vonden. Sterretjes, labeltjes, duimpjes en al het andere: iedereen kijkt erna. Hoe krijg je dat nu voor jouw website voor elkaar?

Krijgen is geven

Ik schrijf alleen nog maar met pennen die ik heb gekregen. Vrijwel iedereen doet dat. Raar eigenlijk want om die pennen is niet gevraagd. Het zijn er zoveel dat ik nooit kijk wat er op staat. Toch is dat de bedoeling: dat ik weer inkt bij die ene leverancier bestel, weer in het zelfde hotel logeer, nog meer bankzaken bij die bank regel.

Een keer toegewijd, altijd toegewijd

Je bezoeker moet je niet al na na drie klikken kwijt zijn want eenmaal afgehaakt komt die bezoeker mogelijk nooit meer terug. Andersom klopt ook: herkent de bezoekers iets van zichzelf in jou website dan ontstaat betrokkenheid. Krijg je de bezoeker zo ver een contactformulier in te vullen, zich te abonneren op de nieuwsbrief, of je site in de balk met favoriten te zetten, dan is er een band.

Deze website is in aanbouw.