Dit zit goed in elkaar...  

Bezoekers van een website willen kwaliteit zien Een website moet overtuigen door autoriteit en expertise uit te stralen. Dat kan alleen als een sterke inhoud overeen komt met een strakke vorm. Inhoud wordt pas geloofwaardig als die mooi is vormgegeven.

Voor slechts een klein deel worden bezoekers van websites gestuurd door rationele handelingen. Voor het overgrote deel zijn de handelingen onbewust en irrationeel. De website moet logisch in elkaar zitten maar vooral sturing geven aan het onbewuste handelen.

Klikken op een website is net als proeven. Staat de website je niet aan dan kom nooit meer naar die website terug. Voelt de website goed en prettig aan dan ga je er vast nog eens naar toe. 

Kwaliteit uitstralen met een website is te laten zien wie je ben en wat je kan. Een blog is daarvoor zeer geschikt. Nog mooier: de bezoeker kan zich abonneren op een blog: telkens als er een nieuwe blog wordt gepubliceerd dat wordt een mail gestuurd met daarin de link naar de nieuwe blog. Ook een nieuwsbrief werkt op deze manier.

Wat is het effect van een blog en een nieuwsbrief? De bezoeker voelt zich thuis, herkent zich in wat geboden wordt en wil meer weten en hebben. Wordt kwaliteit erkend en gewaardeerd en wil de bezoeker er meer van weten en hebben dan leidt dit tot persoonlijke betrokkenheid tot wat de website biedt. De bezoeker wil gerelateerd zijn en blijven aan wat de website heeft te bieden.


 

Deze website is in aanbouw.